Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label korea. Show all posts
Showing posts with label korea. Show all posts

14 July 2011

g0gUma c0upl3

sblum aku karang panjang2 nk jgk btanya, hmpa suma layan korea x?klu xlayan xyah teruskn niat baca entri ni sbb antri ni psl korean show ni..huhu bg yg sgt2 obses dgn korea sila bca smpai abh n klu ble komen la skit..jgn la pemalas sgt...hehehe

난 아주 많이 YongSeo 부부를 놓치지! 정말, 정말, 정말, 정말, 정말, 정말 그들을 그리워 (i miss yongseo couple very much!!really miss them..)...hehe nomu nomu nomu bogo shiptan..hahaha dh pndai dh bhsa korea skrg..kdg2 xda subtitle skit dh ble agk dh..dgq lagu pn ble tahan..hahaha dh smpai ke tahap aku korek blk timbunan2 cd yg bagai gunung ganang setinggi gunung kinabalu kt dlm blik adk aku..suma cd yg dh xnk aku cmpak kt situ..knp aku korek?sbb ada cd "languange learning" kt situ..haha abah aku pnah bli 1 cd ni ada 17 bhsa utk bljr tmsuk korea tp aku blagak skit dlu jd aku wat xnmpk ja cd 2..skrg tetiba aku nmpak maka aku cari la blk sbb nk bljr korea..haha gila dasat r pnya fanatik kan?hahaha

sjak dua tiga empat lima nam menjak ni xtau la knp tp asyk rndu kt yongseo..huhuhu i miz them so much n i watch wgm of yongseo about more than 5times dy..mybe sbb tgk cta heartstring lee shin n gyu won (jung yong hwa n park shin hye as lead actor n actress in dis drama) di gandingkn dlm drama ni..it will b great klu yongseo blakon sama2 kan?hihi impossible, of coz...since seo hyun yg pmalu 2..haha aku search kt utube n i watch almost all vid which related to them..hihi

dh smpai tahap xtido lena kot mlm2 pulun tgk wgm ni..melepaskan rindu yg mncengkam d dada ku ini..huhu dilema aku mcm ni..haha berair mata aku tgk last episod sbb habuk msuk mata ok!!!!!bkn sbb nangis..haha hope they will b hepi 4ever n support each other mcm press cnference utk first step album cnblue seo hyun wish them gudluck...hehehe hope 2 see more appearance of yongseo/goguma/choding couple ni..hahaha <3 u both..hwaiting!!!! :P YongSeo 영원히 !!!!!

02 July 2011

k-pop attaCk in MalAysiA

Smlm wktu tgh boring2 tgk tv aku terrrrtekan Astro Hitz tv channel 705..nk d jdkn cta aku terrrrtgk 1 rncangn yg sdg blgsung n even sesi audition pn xabs lg “K-POP HITZ TALENT SHOW”..las week audition kt Berjaya Times Square n if I’m not wrong 2/7 ni kt The Curve kot…so mcm2 prangai yg aku tgk n mcm2 style yg ada..nk gelak?mmg sah la aku dh tguling2 glak..haha nk maki?xde…biasa2 aja..hehe cma yg xle blah 2 yg xsdar dri 2..dh tau sora 2 xle pakai xyah la memalukn dri dpn org rmai..ni x…nk jugekkkkkk…adoiyai..tp mgkin diorg ni nk gain experience n self confidence kot.....so kra ok la (dh mcm tgh bgosip plak kan?hahaha)...host 4 dis show adalah jehan miskin..

Tp x dnafikn la ada yg bgus n mantaPP..tp every audition only 2contestant yg akn dpilih..n yg terpilih plak akn fight in da final n win da competition..so far yg aku tau winner will get FULL EXPENSES 2 SEOUL, KOREA..n 1 more thing yg agk mnarik psl show ni adalah…….its fully supported by???????KOREA TOURISM ORGANISATION..n 2am support show ni diadakan..hehe maka nya, scara xlgsung aku rsa mmpromosikn korea jgk la..kan?hehe so dis entri bkn btujuan utk mngutuk tp juz nk share psl ni dgn peminat2 k-pop kt mlaysia ni..sbb k-pop wave ni dh mlanda ASIA mcm tsunami !!!hahaha xpcaya?cba on radio dgq la sndri..bkn takat erafm, hotfm malah musikfm pn dh mula mainkn lagu2 korea..hehe (aku pn mnat jgk ngn lagu2 n drama2 korea..haha xsabaq tggu 'city hunter' lakonan lee min ho kt one hd.. :P )

Even EUROPE pn dh kna wave k-pop ni..contohnya, SM TOWN concert kt paris..gila happening tuhhhhh….yg kulit cerah ada..kulit gelap ada..yg mcm2 pn ada la!!pndek cta suma nya ada..n klu aku xsalah kt Malaysia pn dh ada 1grup k-pop nma 24:7..yg ni aku xle trima..sbb nya aku dh tgk diorg pnya show kt utube..huhuhuhu pas2 aku ada nengok diorg pnya gmbq..perghhhhhh!!!!!!mnangis air mata darah aku nengok..waaaaaaa…. T.T korg search la kt utube then korg komen la sndri k…haha nnt pa2 hal aku update lg psl show ni k..insyllh... :)